Перейшли до модуля 2.
Що маємо: розібралися з навичками, які маємо сформувати в учнів. Це допоможе їм у дорослому житті. Порівняли навички 21 століття та таксономію Блума. Таксономія Блуму - це багаторівнева структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності.
Продовжуємо заповнювати шаблон плану вивчення теми. Для цього знайшла на сатй МОН необхідні нормативні документи.
Вчимося працювати з Pibliscer для стоворення публікації. Друковані публікації - це ефективний засіб для повідомлення цільовій аудиторії про свої ідеї. Подивилися приклади буклетів. Розробили власний макет. Його необхідно розмістити в буклеті. Моя публікація буде призначена батькам.
Є зрушення на кращу. Проте робота з проектом стоїть на місці. Не знаю з чого почати? Може дізнаюся на наступних заняттях?
Що маємо: розібралися з навичками, які маємо сформувати в учнів. Це допоможе їм у дорослому житті. Порівняли навички 21 століття та таксономію Блума. Таксономія Блуму - це багаторівнева структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності.
Продовжуємо заповнювати шаблон плану вивчення теми. Для цього знайшла на сатй МОН необхідні нормативні документи.
Вчимося працювати з Pibliscer для стоворення публікації. Друковані публікації - це ефективний засіб для повідомлення цільовій аудиторії про свої ідеї. Подивилися приклади буклетів. Розробили власний макет. Його необхідно розмістити в буклеті. Моя публікація буде призначена батькам.
Є зрушення на кращу. Проте робота з проектом стоїть на місці. Не знаю з чого почати? Може дізнаюся на наступних заняттях?
починати треба із ключовит та тематичниз запитань, а також діяльності учнів
ВідповістиВидалити